close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שרציתם לדעת על ניתוח לשאיבת שומן

מערכת שורשז תמוז, תשפא17/06/2021

כל אחד מאתנו נולד עם כמות תאי שומן בגופו. כמות התאים אינה משתנה אך כל תא יכול לשנות את גודלו בהתאם למזון שאנחנו צורכים ובהתאם לפעילות הספורטיבית שאנחנו עושים

תגיות:
אין אחת וגם לא אחד שלא מעוניינים בגוף מחוטב ואסתטי, יש מי שמוכן להשקיע שועות רבות בחדרי כושר, לעשות פעילויות ספורט אינטנסיביות יותר או פחות כדי לקבל את הגוף שתמיד חלמו ויש מי שבוחר לגשת לטיפול שאיבת שומן על מנת לקבל בסופו של דבר גוף חטוב כמו שרצה. ניתוח שאיבת שומן הינו תהליך שנכנס לחיינו כבר לפני כ 50 שנה. לאורך השנים יותר ויותר נשים וגברים פונים לרופאים פלסטיקאים על מנת לקבל את המראה המחוטב בשיטה המהפכנית הזו.

איך עובדת שאיבת השומן?
כל אחד מאתנו נולד עם כמות תאי שומן בגופו. כמות התאים אינה משתנה אך כל תא יכול
לשנות את גודלו בהתאם למזון שאנחנו צורכים ובהתאם לפעילות הספורטיבית שאנחנו עושים ובכך לשרוף את השומן. בנוסף לכך, לכל אחד מאתנו גנטיקה שונה ולכן כל אחד מאתנו מאבד שומן במקומות שונים בגוף ובמהירות שונה.

לפני שמתחילים בשאיבה עצמה, הפלסטיקאי מסמן בטוש היכן תבוצע השאיבה וכמה ישאב באזור. הסימון מאפשר לו לתכנן מראש את הפעולות ולהביא לתוצאות אופטימליות למטופל. שאיבת השומן מתבצע עם צינורית מתכת שמחוברת למכונת שאיבה. המנצח מחדיר את הצינורית בצורה מדויקת ועדינה לשכבת השומן התת עורי ומסירה שכבות דקות של שומן. באמצעות פעולת האיבה מנקזים את השומן למכלי כיבול. את השומן שצוברים ניתן להזריק למילוי מקומות אחרים בגוף במידה ומעוניינים בזאת. תהליך השאיבה מבוצע בהרדמה כללית או מקומית תלוי במיקום הטיפול ובגודלו ובמצבו של המטופל.

למה מזריקים שומן והאם זה בטוח?
בשנים האחרונות יותר ויותר מטופלים מבקשים להזריק מהשומן שנשאב מגופם בחזרה במקומות שונים וזאת על מנת לעצב את הגוף בצורה שונה לחלוטין, ליצור אסתטיקה מרבית וסימטריה במקרה הצורך. באופן הזה מטופלים רבים מרגישים בטוחים יותר גם בשאיבה וגם בהזרקה.

היום בעידן החברתי ברשת, עולה המודעות של רבים להראות טוב ולהראות לעולם כמה הם נראים טוב ולכן אנחנו רואים עלייה חדה במיוחד בשנים האחרונות בפניות של נשים וגברים כאחד המגיעים לניתוחי שאיבת שומן ברחבי הארץ ובעולם המערבי בכלל.

האם כל אחד יכול לעבור שאיבת שומן?
לא כל אדם המעוניין לעבור שאיבת שומן יכול לעשות זאת. תחילה יש לעבור בדיקה אצל הרופא ובחון את בריאותו של המטופל. אם המטופל לוקח תרופות, תוספים וויטמינים מסוימים עליו לדווח על כך למנתח על מנת לבדוק אם הם משפיעים לתהליך ועל המטופל להפסיק את השימוש בהם לפני הניתוח או שהם לא משפיעים כלל וניתן להמשיך בתהליך.

לסיכום, ניתוח שאיבת שומן הוא אחד מטיפולי הפלסטיקה המבוקשים ביותר בשנים האחרונות. נשים ודברים מתעניינים בשאיבת השומן ודואגים להיראות חטובים ואטרקטיביים. מנתח פלסטי יבחן את בריאותכם, יסביר לכם על התהליך ויסביר לכם על ההכנות הנדרשות טרם הניתוח. תוכלו להזריק את השומן שנישאב ממקום אחד כדי למלא במקומות אחרים בגוף וכך לקבל את הגוף שתמיד חלמתם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה